sunnuntai 6. tammikuuta 2013

violettia violettia

Heippa! Olen ollut vähän laiska bloggailemaan ja tekemään kynsiä nyt viimeaikoina, mutta aion ryhdistäytyä siinä asiassa! Mutta kynsien kasvatus-projekti kyllä etenee ihan kivasti, yksikään kynsi ei ole katkennut ja kasvaa kivasti :) Eilen sitten innostuin ihan kunnolla tekemään kynsiä taas ja mulla on myös mielessä pari kivaa ideaa, jotka odottaa toteutusta :) 

No, näistä kynsistä tuli ihan kivat ja tykkään kyllä tästä violetista teemasta. Lakkasin alle kärjet O.P.I.n tummanvioletilla lakalla ja mietinkin kauan, että millaiset koristelut tähän lakkaan sopisi... Päädyin sitten lilaan glitteriin ja tein sitten tällä glitterillä vielä vinoranskiksen tumman kärjen päälle. Viimeistelin vielä strasseilla ja microhelmillä. Mitäs tykkäätte? :)
Käytetyt: O.P.I .Hank if you love opi, O.P.I. Top Coat, violettia glitteriä, 1,5mm strasseja, microhelmiä

7 kommenttia:

eekku kirjoitti...

hienot sul on kauniit kynnet muutenki ,itellä hajos ja osa repeämässä
no toivon että saan vähän kans pituutta ,käy katsoon munkin blogi ,mä luen sun blogia =)

liinupop kirjoitti...

ihana!


www.favouritenails.blogspot.fi

Olivia kirjoitti...

Ihanat:)

Lizzy kirjoitti...

Kivat kynnet! Muankin kiinnostaa kaikki uudet kynsi hommelit :)

Lizzy kirjoitti...

Mä kyllä tykkäsin noista kynsistä ;)

Jemppa kirjoitti...

Ihania kynsiä ja kaunis blogi!!! Kurkkaappa mun blogi: http://jennysiskonblogi.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on sairaan mahtava blogi! :3 Ja ihania nuo kaikki kynnet :3