perjantai 1. helmikuuta 2013

Puolikuuta

Heippa! Anteeksi tämä suunnittelematon kolmen viikon bloggaus tauko! Mulla on menny tosi paljon aikaa kouluun ja koulujuttuihin. Ylioppilaskirjotuksetkin lähestyy ja pitäisi lukea ihan hulluna koko ajan! Taukoilen kuitenkin nyt lukemisesta, etten ihan kulu loppuun...

No, mutta oon tässä tehny kuitenkin jonkun verran kynsiä, vaikka en niin usein kuitenkaan :) Oon himoinnu tässä ja viime kuussa lähinnä puolikuumanikyyrejä! Näistäkin kolmista kynsistäkin kahdet on puolikuut :D Puolikuumanikyyreistä vaan saa aina niin erilaisia ja kivoja yhdistelmiä! Varmaan menee kyllä ohi tämäkin innostus kun olen kaikki ideat loppuun kuluttanut...Tässä nyt parit kynnet mitä olen viime viikkoina tehny:

Käytetyt: We Care Icon 2 True White, OPI Honk If You Love OPI, H&M Jo Is In The House

käytetyt: We Care Icon 2 True White, Mavala Blue Mint, Isadora Pink Lemonade, GT Pink Candy,  Mavala Pictachio, We Care Icon 29 Magic Azores,  Golden Rose 129 (Anteeksi huonolaatuinen kuva!)

Käytetyt: Essie Bikini So Teeny, Mavala 229 Sparkling Silver, Gina Tricot 48 Diva, strassit

9 kommenttia:

Elisa´sNails kirjoitti...

voitko liittyä mun kynsiblogiin http://elisasnails.blogspot.fi/ ois tosi kiva ku mulla on 10 lukijaa :( ja sulla on muuten ihnia kynsiä! lempparit oli noi siniset <:

Sini kirjoitti...

Mun blogissani on sulle tunnustus http://nallepuh-world.blogspot.fi/2013/02/tunnustus.html

Anonyymi kirjoitti...

Ihanii kynsii<3
jos osais itekki yhtä hyvin..

Sari kirjoitti...

Kiva blogi sulla! :-) Käyhän kurkkaamassa mun blogia, siellä on sulle tunnustus :-)

Anonyymi kirjoitti...

Ρretty! Thiѕ waѕ a really wondеrful article.
Thanks for supplying thіѕ info.



Heге is my hоmepаge:
silk n review

Anonyymi kirjoitti...

Omat lempparit on noi mustavalkoset =P

tanjatuulia kirjoitti...

Wau :) Mullakin on jotain kynsipostauksia.

Anonyymi kirjoitti...

Hienot

popsu kirjoitti...

Ikävää jos oot lopettanu bloggaamisen :(
Sun blogi on ollu mun lemppari jo jtn. alku talvesta, ja koko blogihistorian oon sillon lukenu läpi, mutten oo viittiny liittyy lukijaks, ku postauksii ei enää tuu..
//Siniset on lempparit.